Brev:
Måltider og hårtab
6. november 2015
Alder:
4 mdr.
Måltider og hårtab
Kære Helen
Min datter er 4 mdr nu og bliver ammet og suppleret med flaske. Hun viser sjældent interesse for maden. Vi skal virkelig nøde hende til at spise. Så hendes måltider bliver meget langstrakte. Det kan tage mange timer at give hende 90ml. Jeg har ikke rigtig turde at vente med at give hende mad, for jeg er bange for om hun så vil nå at få nok i løbet af en dag.
Hvordan kan jeg samle måltiderne lidt?
Tilgengæld viser hun stor interesse for rigtig voksen mad, men jeg er ikke begyndt med grød osv endnu.
En anden ting er at jeg taber meget af mit hår. Har du nogle tips for det? Jeg tager masser af vitaminer, men det kniber med søvnen :)
Mange hilsner
Sine